Cześć i czołem, kluski z rosołem 🙂 Uruchomiłem właśnie funkcje, która *automatycznie dodaje wszystkie URLe*, które danego dnia miały zaktualizowany checkbox „Optymalizacja” lub „Tresci – opublikowane” *z macierzy do Indexing API* dla tych klientów, którzy mają *dedykowane API*. Dzięki temu nie będzie trzeba o tym pamiętać i robić ręcznie :). UWAGI:* strony z pustymi URL […]
exclusive-beds.pl – ROAST
Opis Projektu CMS: ShopWay.pl – można uznać za custom, firma upadła, brak jakiejkolwiek dokumentacji Klient jest z nami od roku, wdrożyliśmy bardzo dużą rozbudowę serwisu o szereg kategorii powiązanych z legowiskami dla psów różnych ras oraz typów. Obecnie jesteśmy w trakcie przygotowywania kategorii pod kolory legowisk. Legowiska dla psów to główny target Klienta, na którym […]
Zmiana domeny – zagrożenia – mail do Klienta
Przedstawiam maila, którego przygotowałem dla Klienta, który na starcie umowy zapytał nas, kiedy jest dogodny moment aby przenieść domenę w tym przypadku z domeny narodowej .pl (z historią), na domenę .io (bez historii). będziemy chcieli przechodzić z gopos.pl na gopos.io – prosze się odnieść do tej zmiany odnośnie SEO jak to wpływanie obecnie oraz czy lepiej ten proces przeprowadzić […]
Masowa zmiana nagłówków h1 na h2 w opisach produtków – Presta
Poprzez edycję danych w bazie 1) W pierwszej kolejności do głównego katalogu wrzucamy plik xadminer.php Jak sprawdzić główny katalog na FTP? 2) Następnie w pliku /public_html/app/config/parameters.php na ftp sprawdzamy dostępy 3) Przechodzimy na adres nowo dodanego skryptu: domenaklienta.pl/xadminer.php i logujemy się dzięki danym z powyższego pliku 4) ROBIMY KOPIĘ! 5) Następnie sprawdzamy w bazie, gdzie […]
FTP – FAQ
1) Jak sprawdzić, czy FPT jest prawidłowe?W pierwszej kolejności musimy się połączyć. Następnie warto znaleźć katalog główny tj. ten, w którym znajdują się pliki standardowe jak robots.txt czy license.txt. Następnie można otworzyć, któryś z wymienionych wcześniej plików i dodać np. dodatkową kropkę na końcu treści lub dodać komentarz do robots.txt Następnie wystarczy sprawdzić, adres domena/robots.txt, […]
Określanie priorytetu zleceń dla CM
Cześć, prośba o zwracanie większej uwagi przy zlecaniu treści i określaniu daty deadline. Dla przypomnienia: *- status ważne* -> to zlecenie na którym Wam zależy i którego dostarczenie do klienta nie może być późniejsze niż wskazana data deadline. Jeśli macie zlecenie standard, które nie może się przesunąć (bo jest umówione z klientem/bo kończymy współpracę/ bo […]
Dodawanie dodatkowego opisu na stronie – Presta
Cała instrukcja zawiera się w tym artykule: https://greenmousestudio.com/en/cat-desc Dla Presty 1.7 1) Pobieramy odpowiednią wersję 2) Menadżer modułów > Załaduj moduł 3) W okienku wskazujemy miejsce do spakowanego (.zip) modułu 4) Następnie musimy dodać do kodu szablonu strony miejsce, w którym ma się wyświetlać. Dodatkowo można dodać potrzebne klasy css. 5) I uzupełnić w widoku […]
Aktualizacja Google a wzrosty na serwisie – meblewersal.pl
Przedstawiam maila jakiego napisałem do klienta. *Proszę się z nim zapoznać*, szczególnie ważna dla Was informacja będzie związana z Core Update Google.Ta informacja o Core Update może być dla nas jednym z mocnych *argumentów dla zatrzymania klientów na wypowiedzeniu czy blisko wypowiedzenia* jeśli wypowiadają oni po spadkach spowodowanych Core Update. — Treść przekazanej wiadomości — […]
Przekierowanie telefonów podczas niedostępności
Hej, w związku ze zbliżającym się okresem wakacyjnym, a tym samym czasem, kiedy będziemy niedostępni nieco dłużej, przypominam o konieczności przekierowania naszych _telefonów komórkowych_ na osobę, która będzie nas zastępowała. Można to zrobić w bardzo łatwy sposób: wchodzicie w /Ustawienia połączeń/, następnie w /Konta telefoniczne /-> /Przekierowanie połączeń/ -> /Przekieruj wszystkie/ i w tym miejscu […]
Nowinki
*1. Frazy w tytule stron – TEST* Jakby ktoś się zastanawiał (lub potrzebował większej podkładki dla klienta niż „nasze doświadczenie”) -> test jaki efekt da wprowadzenie odpowiednich fraz w tytułach stron: www.semrush.com/blog/seo-split-test-result-optimizing-for-search-behavior/ Jedna uwaga – test prowadzony tylko miesiąc więc wzrost dopiero się rozpoczął. Można śmiało powiedzieć, że po pół roku byłby dużo wyższy. *2. […]