Nadmiarowe projekty w Ahrefs

Informacyjnie Proszę nie dodawać więcej niż 10 projektów na ahrefsie (to limit do wielkości naszego pakietu) Powyżej oczywiście też doda bez problemu, ale za każdy projekt ponad plan liczy 10-15 euro (lepiej skontaktować się z osobą która ma dodany projekt i w razie możliwości jakiś usunąć – bo na pewno *większość* jest nieużywana) Ale nie […]

poltel.com.pl – ROAST

Opis Klient przyszedł do nas na starym CMS i migrował na selly. Ogólnie przejście nie było dramatyczne, po chwilowych spadkach wróciliśmy do normy. Ogólnie cały czas idziemy do przodu, ale bardzo wolno i klient na to zwraca uwagę.Strategia była realizowana standardowo, wybrane frazy, opisywanie ich + optymalizacja. Dodatkowo klient się zaangażował i przygotował “automatyczną” optymalizacje […]

Zadania techniczne dla Kasi

Cześć, dzięki współpracy z Kasią w zakresie wprowadzania zmian technicznym, mamy dużo więcej możliwości odciążenia Was w trudnych przypadkach: * wdrożenie zaleceń technicznych (cms, krytyk, dodatkowe oraz poszczególne wytyczne dla klientów), * rozwiązanie problemów technicznych z trudnymi publikacjami – włącznie z przygotowaniem propozycji estetycznej publikacji (szczególnie HP lub LP), * weryfikacja bieżących problemów technicznych na […]

Kwestie techniczne dla Raportów KPI SEO

1. Prośba zeby maile były w formie gotowca do wysyłki do klienta. czyli, zaczynamy od: „Dzień dobry Pani/Panie…” zamiast niepotrzebnego wstępu „Cześć Bartku, przesyłam Ci poniżej maila dla klienta” – Dział CS traci czas na personalizację. Opiekunowie CS wiedzą i pamiętają, że jesteście koleżeńscy i kulturalni. 2. Po wykonaniu zadania (potwiedzenie przez CS) prosba o […]

cbdremedium.pl – ROAST

Opis Projektu: Klient z nami 7 msc. Przyszedł do nas już z dobrymi pozycjami, np. na waporyzatory i olejki. Lecz w zasadzie od tamtego czasu zaczęło lecieć właściwie. Robiony był disavow na początku. Miał bardzo dużo treści na kategoriach np. waporyzatory i olejki. Delikatnie przeredagowaliśmy i daliśmy link. wew bo nie było. Bałem się jakoś […]

Usunięcie i przekierowanie wspólnej części URL – htaccess

Mamy adresy takie jak: https://www.venauniformy.pl/pl/fartuch-medyczny-niveo-bialy.html https://www.venauniformy.pl/pl/bluza-medyczna-tessa-lawenda.html Powodują one duplikacje z adresami bez „/pl”: https://www.venauniformy.pl/fartuch-medyczny-niveo-bialy.html https://www.venauniformy.pl/bluza-medyczna-tessa-lawenda.html Chcąc globalnie przekierować wszystkie adresy z „/pl”/ na bez „/pl”/ należy w pliku htaccess skorzystać z poniższego kodu (szablon): To co jest pogrubione – edytujemy pod siebie. Dla powyższego przypadku będzie to:

Filtrowanie w GSC fraz z umowy

Siema, Kombinowałem nad sposobem analizowania fraz z umowy w GSC i ogarnąłem że można całkiem szybko wyfiltrować nasze frazy z umowy za pomocą wyrażeń regularnych. Może się przydać, szczególnie przy stronach gdzie nasza liczba fraz jest stosunkowo mała w porównaniu do całej strony. — Instrukcja– *1. Odpalamy macierz klienta -> Export ->  Pokaż frazy z […]

Google nie czyta head, gdy mamy w nim nieprawidłowe tagi – Techniczne SEO – info

Google powiedziało, że ich robot przestaje czytać jeśli w nim jest jakiś nieprawidłowy element (np. ). Oznacza to, że jeśli mamy coś takiego: /// //// //…// //…// /// To Google nie zobaczy *noindex*. Jakbyście mieli dziwaczny przypadek jakiś z indeksowaniem to zwróćcie na to uwagę. „Zdecydowanie odradzamy używanie tych nieprawidłowych elementów w sekcji||. Jeśli jednak jest […]

Zmiany, a Google Indexing Api – konta widoczni api

witam w kolejnej części programu: Google Indexing Api – odcinek Konta Widoczni API. w edycji klienta -> sekcja Indexing API dodałam select do wyboru przypisanego w GSC konta widoczni api. na jego podstawie będzie przypisywany poprawny klucz w trakcie dodawania linków. w ten sposób znikną wszystkie 403 wynikające z innych kont podpiętych w GA i […]

Przewiń na górę