Informacyjnie Proszę nie dodawać więcej niż 10 projektów na ahrefsie (to limit do wielkości naszego pakietu) Powyżej oczywiście też doda bez problemu, ale za każdy projekt ponad plan liczy 10-15 euro (lepiej skontaktować się z osobą która ma dodany projekt i w razie możliwości jakiś usunąć – bo na pewno *większość* jest nieużywana) Ale nie […]
Panel linków zaktualizowany
Lista linków w panelu została zaktualizowana. Można działać. Dane co do ilości wykorzystanych/dostępnych katalogów/ogłoszeń teraz powinna być taka sama jak maja Linkbuilderzy.
poltel.com.pl – ROAST
Opis Klient przyszedł do nas na starym CMS i migrował na selly. Ogólnie przejście nie było dramatyczne, po chwilowych spadkach wróciliśmy do normy. Ogólnie cały czas idziemy do przodu, ale bardzo wolno i klient na to zwraca uwagę.Strategia była realizowana standardowo, wybrane frazy, opisywanie ich + optymalizacja. Dodatkowo klient się zaangażował i przygotował “automatyczną” optymalizacje […]
Zadania techniczne dla Kasi
Cześć, dzięki współpracy z Kasią w zakresie wprowadzania zmian technicznym, mamy dużo więcej możliwości odciążenia Was w trudnych przypadkach: * wdrożenie zaleceń technicznych (cms, krytyk, dodatkowe oraz poszczególne wytyczne dla klientów), * rozwiązanie problemów technicznych z trudnymi publikacjami – włącznie z przygotowaniem propozycji estetycznej publikacji (szczególnie HP lub LP), * weryfikacja bieżących problemów technicznych na […]
Kwestie techniczne dla Raportów KPI SEO
1. Prośba zeby maile były w formie gotowca do wysyłki do klienta. czyli, zaczynamy od: „Dzień dobry Pani/Panie…” zamiast niepotrzebnego wstępu „Cześć Bartku, przesyłam Ci poniżej maila dla klienta” – Dział CS traci czas na personalizację. Opiekunowie CS wiedzą i pamiętają, że jesteście koleżeńscy i kulturalni. 2. Po wykonaniu zadania (potwiedzenie przez CS) prosba o […]
cbdremedium.pl – ROAST
Opis Projektu: Klient z nami 7 msc. Przyszedł do nas już z dobrymi pozycjami, np. na waporyzatory i olejki. Lecz w zasadzie od tamtego czasu zaczęło lecieć właściwie. Robiony był disavow na początku. Miał bardzo dużo treści na kategoriach np. waporyzatory i olejki. Delikatnie przeredagowaliśmy i daliśmy link. wew bo nie było. Bałem się jakoś […]
Usunięcie i przekierowanie wspólnej części URL – htaccess
Mamy adresy takie jak: https://www.venauniformy.pl/pl/fartuch-medyczny-niveo-bialy.html https://www.venauniformy.pl/pl/bluza-medyczna-tessa-lawenda.html Powodują one duplikacje z adresami bez „/pl”: https://www.venauniformy.pl/fartuch-medyczny-niveo-bialy.html https://www.venauniformy.pl/bluza-medyczna-tessa-lawenda.html Chcąc globalnie przekierować wszystkie adresy z „/pl”/ na bez „/pl”/ należy w pliku htaccess skorzystać z poniższego kodu (szablon): To co jest pogrubione – edytujemy pod siebie. Dla powyższego przypadku będzie to:
Filtrowanie w GSC fraz z umowy
Siema, Kombinowałem nad sposobem analizowania fraz z umowy w GSC i ogarnąłem że można całkiem szybko wyfiltrować nasze frazy z umowy za pomocą wyrażeń regularnych. Może się przydać, szczególnie przy stronach gdzie nasza liczba fraz jest stosunkowo mała w porównaniu do całej strony. — Instrukcja– *1. Odpalamy macierz klienta -> Export -> Pokaż frazy z […]
Google nie czyta head, gdy mamy w nim nieprawidłowe tagi – Techniczne SEO – info
Google powiedziało, że ich robot przestaje czytać jeśli w nim jest jakiś nieprawidłowy element (np. ). Oznacza to, że jeśli mamy coś takiego: /// //// //…// //…// /// To Google nie zobaczy *noindex*. Jakbyście mieli dziwaczny przypadek jakiś z indeksowaniem to zwróćcie na to uwagę. „Zdecydowanie odradzamy używanie tych nieprawidłowych elementów w sekcji||. Jeśli jednak jest […]
Zmiany, a Google Indexing Api – konta widoczni api
witam w kolejnej części programu: Google Indexing Api – odcinek Konta Widoczni API. w edycji klienta -> sekcja Indexing API dodałam select do wyboru przypisanego w GSC konta widoczni api. na jego podstawie będzie przypisywany poprawny klucz w trakcie dodawania linków. w ten sposób znikną wszystkie 403 wynikające z innych kont podpiętych w GA i […]