Migracja strony – Szablon maila

Przesyłam podsumowanie działań związanych z migracją Przed migracją:1.  Przygotować listę przekierowań – my się tym zajmiemy.    – strony ofertowe przekierujmy na odpowiedniki,    – artykuły blogowe przekierujmy na odpowiedniki,    – strony ofertowe, które nie będą miały odpowiednika, przekierujmy na najbliżej powiązane tematycznie,    – pozostałe strony przekierujmy na stronę główną,2.   Zweryfikować przekierowanie całej domeny – tak aby […]

Mikrodane gwiazdek tylko ze strony klienta

Kolejna informacja od Google, że do mikrodnaych „gwiazdek” mogą być używane tylko i wyłącznie opinie dodane przez stronę klienta. Nie można do tego użyć opinii z Google Maps, Opineo i innych zewnętrznych źródeł.https://www.searchenginejournal.com/google-republished-reviews-not-suitable-for-rich-results/427955/ p.s. Przypominam, że jak na razie jeśli Google zablokuje nam wyświetlanie mikordanych w wynikach z powodu błędów z jednym z kilku typów […]

Ocena 5.0 GMF bez negatywnych nie jest najlepsza

Informacja prosto od Google, że ocena 5.0 bez negatywnych komentarzy nie jest najlepsza. Zalecają by były dobre i słabe opinie o firmie.https://www.seroundtable.com/google-positive-negative-reviews-trustworthy-32488.html p.s. Niezależne badania wykazują, że najlepszą oceną pod względem konwersji jest 4.3-4.6 – powyżej to ocena wydaje się nierealistyczna „bo kto jest idealny?” i odrzuca potencjalnych klientów.

Artykuł Damiana w magazynie Online Marketing

Widoczni, Damian Jędrzejewski z naszego działu SEO miał niedawno okazje napisać artykuł eksperci dla magazynu Online Marketing. Wielkie gratulacje dla niego za zaangażowanie i podzielenie się wiedzą z zakresu optymalizacji bloga. Więcej na ten temat w postach: https://www.linkedin.com/posts/widoczni_jak-pisa%C4%87-efektywny-blog-firmowy-od-tematu-activity-6889239895915798528-ZKpE https://www.facebook.com/WidoczniPl/posts/2302368609898374

Automatyczne meta title i description – Presta

Poprzez moduł Sprawdź czy nie ma modułu SEO do tego. Zwykle są płatne, ale potrafią ułatwić pracę. Poprzez edycje kodu przez FTP Przeważnie plik można znaleźć w ścieżce: /public_html/themes/nazwaUżywanegoMotywu/templates/_partials/head.tpl Przykład wdrożenia dla clinus.pl * Zakomentowane są również keywordsy, które mogą być wykorzystane do własnych nagłówków. Warte uwagi:

Przewiń na górę