Planner słów kluczowych Google Ads – wskazanie luk w narzędziu – UWAŻAJCIE!

Wiem, że Przemek szkoląc was o tym mówił ale chciałbym jeszcze raz przypomnieć bo trafiłem na świetny przykład tego jak nie można na ślepo ufać Planerowi słów kluczowych Google Ads. Profiluje produkt https://patiimaks.pl/produkt/gondola-lux-mios-fashion-edition-spring-blossom-cybex.html i w Planera wprowadziłem frazę „gondola mios” licząc, że jak będą inne pasujące słowa to Planer mi da sugestię. Tak się nie […]

Netpeak – crawlowanie części serwisu

Przypominam, że w NetPeak można zbadać podstrony tylko z wybranego katalogu bez potrzeby sprawdzania całego serwisu. Pozwala to zaoszczędzić dużo czasu. Dla przykładu na https://patiimaks.pl/ chciałem sprawdzić tylko blogi, które znajdują się w katalogu /blog/. NetPeak zbadał to w niespełna minutę podczas gdy crawlowanie całego serwisu zajęła by ponad 2 godziny. Aby to zrobić należy […]

Google Publisher Center – Założenie konta

Nowe konto należy utworzyć na takim samym mailu, które jest przypisane do GSC (weryfikacja domeny odbywa się przez GSC). 1. Przechodzimy na stronę https://publishercenter.google.com/ i klikamy dodaj publikacje: 2. Uzupełniamy dane związane z domeną klienta. 3. Kolejnym krokiem jest ustawienie publikacji: – Należy uzupełnić dane oraz kliknąć w zweryfikuj zgodnie z zaznaczonym miejscu na poniższym […]

Przewiń na górę