listprzewozowy.com.pl – Roast

Opis projektu: CMS: Drupal 7 Klient jest z nami od dawana. Obecnie na linkowaniu, ale niestety widać wahania fraz, co na pewno przełoży się niekorzystną sytuację na ruchu. Mamy ograniczone działania względem treści — nie możemy ich na razie ruszyć. Trzeba znaleźć dodatkowe elementy, które można zrobić, by poprawić już dobre pozycje na top3 wszystko. […]

Custom H1 – WordPress

Filmik pokazujący jak wdrożyć custom H1 na WordPressie: https://drive.google.com/file/d/1JwlPytf2XrrEo5ztC5Ui0Fx5A8u-n2MM/view?usp=sharing Poniżej skrótowo to co jest omówione na filmie: 1) Chcąc zoptymalizować nagłówki H1 na platformie WordPress powinniśmy (jeżeli nie można przez builder) używać do tego wtyczki Advanced Custom Fields. Po jej instalacji ustawienia wtyczki są dostępne z lewego panelu „Własne pola”: 2) Stwórzmy własną grupę pól […]

Wnioskorob – Oko Plugin

Wnioskorob to kilka modułów wtyczki Oko Plugin, które w łatwy sposób pozwalają zebrać interesujące nas dane dot. domeny z wielu narzędzi i opakować je w treści tekstowe. Dzięki temu możemy budować „klocki”, które mogą być wykorzystane jako element pochwałki lub wniosków do klienta. Instalacja i konfigurowanie wtyczki Na początek należy zainstalować wtyczkę i włączyć ją […]

Półautomatyczna aktualizacja wtyczki Oko Plugin – Chrome

W celu półautomatycznej aktualizacji wtyczki tj. sprowadzeniu tego procesu do jednego kliknięcia wykorzystamy dysk Google drive. Na początku należy pobrać dysk Google Drivehttps://www.google.pl/intl/pl_ALL/drive/download/ Następnie instalujemy go i logujemy się maila: statystykiwidoczni@gmail.com (hasło było wysyłane mailem, lub poproście kogoś z zespołu o nie) Podczas instalacji wybieramy, by pliki były przechowywane strumieniowo (przez to będą pobierane wtedy, […]

Zlecenia treści – limity

Cześć, w oku została już wprowadzona zmiana, pokazująca limity uwzględniająca poniższe założenia. Zwróćcie proszę na to uwagę przy zlecaniu treści. Dotyczy klientów, którzy są z nami przynajmniej 8 miesięcy i nadal są na etap 2. Przypominam również, że we wskazywanym limicie doliczony jest blog z umowy. Na etapie drugim klient ma maksymalną ilość znaków mnożoną […]

Ukrycie kategorii w menu głównym – Shoper

Chcąc mieć kategorie ofertowe na Shoperze tak, aby nie były widoczne w menu głównym (bo np. klient nie chce, aby menu było zbyt duże) można wypróbować jeden z poniższych pomysłów: a) Dodanie nieaktywnej kategorii a w niej interesującą nas nową podstronę Schemat działania: Tworzymy nową kategorię i robimy ją jako nieaktywną, a następnie dodajemy jako […]

Przewiń na górę