Cześć,
prośba o zwracanie większej uwagi przy zlecaniu treści i określaniu daty deadline.
Dla przypomnienia:
*- status ważne* -> to zlecenie na którym Wam zależy i którego dostarczenie do klienta nie może być późniejsze niż wskazana data deadline. Jeśli macie zlecenie standard, które nie może się przesunąć (bo jest umówione z klientem/bo kończymy współpracę/ bo musi zostać opublikowane określonego dnia, itp.), należy przypisać zlecenie do priorytetu ważne
*- status umowa* -> teksty z umowy, data deadline może być określona przez Was dowolnie, np. w oparciu o ustalenia z klientem / przyjętą strategię, itp. Dostarczenie do klienta nie późniejsze niż wskazana data deadline
*- status standard *-> to zlecenia, które realizujemy w ostatniej kolejności i istnieje ryzyko, że termin realizacji będzie późniejszy niż wskazana data deadline. Dla tej grupy zleceń przesunięcie w realizacji nie musi być konsultowane z opiekunem SEO.
Określanie priorytetu zleceń dla CM