1) Aktualizacja wtyczek WordPress
Dzień dobry Panie/Pani …
Zweryfikowaliśmy wersje wtyczek używanych na Państwa stronie. Ponad 6 z nich w tym:
– Rank Math SEO,
– WP Rocket,
– Yoast,
– Autooptimize,
posiadają dostępne aktualizacje.
Aktualizowanie wtyczek może podnieść nie tylko bezpieczeństwo strony poprzez eliminacje w nowszych wersjach wykrytych luk, ale również przyśpieszyć prędkość ładowania się strony na skutek optymalizacji skryptów, przez ich twórców.
Prędkość strony jest, a dokładniej prędkość ładowania się strony u odbiorców jest znanym czynnikiem rankingowym, co za tym idzie, warto pracować nad nim nieustannie.
W celu weryfikacji prędkości strony można skorzystać z narzędzi wymienionych poniżej. Nie mniej trzeba pamiętać, że dane z nich są celowo zbierane na wolniejszych łączach, by móc lepiej wskazać kluczowe elementy wymagające poprawy.
https://gtmetrix.com/
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
https://tools.pingdom.com/
W razie pytań zapraszam do kontaktu.
2) Aktualizacja wersji CMS
3) Aktualizacja Wersji PHP
4) Weryfikacja certyfikatu SSL i info kiedy się kończy
5) Szybki audyt wersji mobilnej (strona głów, kategoria, produkt, post)
5.1) Audyt GSC – https://search.google.com/u/5/search-console/mobile-usability?resource_id=https%3A%2F%2Fexpose.pl%2F
6) Audyt GSC – Podstawowe Wskaźniki Internetowe
7) Audyt GSC – stan zaindeksowanych adresów URL+ info o zgłoszeniu do indeksacji
8) Audyt Ahrefs – rosnąca liczba domen linkujących
9) Panel SEO – awanse fraz
10) Propozycje tematów blogowych
11) Informacje o planach
11.1) Info o planowanej optymalizacji
11.2) Info o planowanych treściach do napisania
12) Wzrosty w GSC
13) Wzrosty w GA
14) Propozycje zmian na stronie
15) Informacja o aktualizacji algorytmu
16) Info o zrealizowanych działaniach
17) Analiza konkurencji
17.1) Ceny
17.2) Oferta
17.3) Profil linkowy
17.4) Ilości treści
17.5) Kategorii
18) Wzrost fraz w SENUTO
19) Analiza konkurencji w SENUTO
20) Info o aktualizacjach/bugach/zmianach w narzędziach do których ma dostęp klient
21) Materiały jak pisać bloga
22) Informacja o prędkości ładowania się strony
23) Przypomnienie o aktualizacji wizytówki GMF (godziny, miesjce, zdjęcia, pozyskiwanie opinii)
24) Mini audyt ux (czy telefony, maile, formularze, przyciski działają i są widoczne)
25) Info jakie elementy ładują się przez JS i zalecenie zmiany sposoby generowania
26) Wyniki cyklicznego audytu Netpeak’iem
27) Analiza zmian wdrożonych przez klienta
28) Doradztwom w kwestii zmian na stronie
29) Analiza spadków
30) Stała komunikacja z klientem
31) Rozmowa kwartalna (coś przygotowujesz i prezentujesz, odpowiadasz na pytania itp.)
32) Spotkanie z klientem (konstruktywne, np. z prezentacją efektów, planami, doradzaniem itp.)
33) Informacja o stanie indeksacji strony i rozpoczęciu projektu GIA
Dzień dobry Panie Pawle
Google testuje nowe rozwiązanie pozwalające nam ręcznie wskazywać adresy URL do indeksacji, po za standardową kolejką.
Rozwiązanie jest na razie w fazie testów, lecz pierwsze efekty są bardzo obiecujące.
Jako, że Pana domena jest bardzo obszerna i tempo indeksacji dla serwisu jest zwyczajnie nieadekwatne do potrzeb, to postaramy się przyśpieszyć ten proces, zgłaszając adresy URL z raportów:
– Strona wykryta – obecnie nie zindeksowana
– Strona zeskanowana, ale jeszcze nie zindeksowana
W razie pytań zapraszam do kontaktu.