101-68 Pomysłów na proaktywność

1) Aktualizacja wtyczek WordPress
Dzień dobry Panie/Pani …
Zweryfikowaliśmy wersje wtyczek używanych na Państwa stronie. Ponad 6 z nich w tym:
– Rank Math SEO,
– WP Rocket,
– Yoast,
– Autooptimize,

posiadają dostępne aktualizacje.
Aktualizowanie wtyczek może podnieść nie tylko bezpieczeństwo strony poprzez eliminacje w nowszych wersjach wykrytych luk, ale również przyśpieszyć prędkość ładowania się strony na skutek optymalizacji skryptów, przez ich twórców.
Prędkość strony jest, a dokładniej prędkość ładowania się strony u odbiorców jest znanym czynnikiem rankingowym, co za tym idzie, warto pracować nad nim nieustannie.
W celu weryfikacji prędkości strony można skorzystać z narzędzi wymienionych poniżej. Nie mniej trzeba pamiętać, że dane z nich są celowo zbierane na wolniejszych łączach, by móc lepiej wskazać kluczowe elementy wymagające poprawy.
https://gtmetrix.com/
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
https://tools.pingdom.com/
W razie pytań zapraszam do kontaktu.

2) Aktualizacja wersji CMS

3) Aktualizacja Wersji PHP

4) Weryfikacja certyfikatu SSL i info kiedy się kończy

5) Szybki audyt wersji mobilnej (strona głów, kategoria, produkt, post)

5.1) Audyt GSC – https://search.google.com/u/5/search-console/mobile-usability?resource_id=https%3A%2F%2Fexpose.pl%2F

6) Audyt GSC – Podstawowe Wskaźniki Internetowe

7) Audyt GSC – stan zaindeksowanych adresów URL+ info o zgłoszeniu do indeksacji

8) Audyt Ahrefs – rosnąca liczba domen linkujących

9) Panel SEO – awanse fraz

10) Propozycje tematów blogowych

11) Informacje o planach

11.1) Info o planowanej optymalizacji

11.2) Info o planowanych treściach do napisania

12) Wzrosty w GSC

13) Wzrosty w GA

14) Propozycje zmian na stronie

15) Informacja o aktualizacji algorytmu

16) Info o zrealizowanych działaniach

17) Analiza konkurencji

17.1) Ceny

17.2) Oferta

17.3) Profil linkowy

17.4) Ilości treści

17.5) Kategorii

18) Wzrost fraz w SENUTO

19) Analiza konkurencji w SENUTO

20) Info o aktualizacjach/bugach/zmianach w narzędziach do których ma dostęp klient

21) Materiały jak pisać bloga

22) Informacja o prędkości ładowania się strony

23) Przypomnienie o aktualizacji wizytówki GMF (godziny, miesjce, zdjęcia, pozyskiwanie opinii)

24) Mini audyt ux (czy telefony, maile, formularze, przyciski działają i są widoczne)

25) Info jakie elementy ładują się przez JS i zalecenie zmiany sposoby generowania

26) Wyniki cyklicznego audytu Netpeak’iem

27) Analiza zmian wdrożonych przez klienta

28) Doradztwom w kwestii zmian na stronie

29) Analiza spadków

30) Stała komunikacja z klientem

31) Rozmowa kwartalna (coś przygotowujesz i prezentujesz, odpowiadasz na pytania itp.)

32) Spotkanie z klientem (konstruktywne, np. z prezentacją efektów, planami, doradzaniem itp.)

33) Informacja o stanie indeksacji strony i rozpoczęciu projektu GIA

Dzień dobry Panie Pawle

Google testuje nowe rozwiązanie pozwalające nam ręcznie wskazywać adresy URL do indeksacji, po za standardową kolejką.

Rozwiązanie jest na razie w fazie testów, lecz pierwsze efekty są bardzo obiecujące.

Jako, że Pana domena jest bardzo obszerna i tempo indeksacji dla serwisu jest zwyczajnie nieadekwatne do potrzeb, to postaramy się przyśpieszyć ten proces, zgłaszając adresy URL z raportów:

– Strona wykryta – obecnie nie zindeksowana

– Strona zeskanowana, ale jeszcze nie zindeksowana

W razie pytań zapraszam do kontaktu.

101-68 Pomysłów na proaktywność
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Przewiń na górę
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x