Cześć,
Zachęcam do wykorzystywania danych z raportów ADS przesyłanych do klientów.
Dane odnośnie CTR, kilknięć, konwersji pozwalają nam zwiększyć efektywność naszych działań prowadzonych na klientach. 🙂
Zdążają się sytuacje, że Google Planner pokazuje 0 popularności, natomiast dane z ADS pokazują, że dana fraza jest jednak wyszukiwana i ma wysoki współczynnik CTR.
Dzięki raportowi możemy ustalić priorytet prac na frazach, które mają najwyższy współczynnik konwersji oraz zweryfikować, czy frazy zostały uwzględnione podczas optymalizacji stron.
Moja propozycja działań:
- Skopiowanie fraz z najwyższym współczynnikiem konwersji z raportu ADS do macierzy. (ja np dodaję w macierzy nową pozycje frazy z ADS).
- Zaznaczenie gwiazdą dodanych fraz
- Jeśli dla danych fraz nie ma utworzonych stron należy zlecić do CM rozbudowę kategorii/bloga.
- 4Jeśli pod dane frazy istnieją strony, ale nie zostały one uwzględnione w podczas pierwszej optymalizacji to należy zlecić rozbudowę treści pod nowe frazy.
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, pytania, lub inaczej wykorzystuje te dane dajcie znać!
Dobrego dnia wszystkim 🙂
Wykorzystywanie danych z raportów ADS