Wykorzystywanie danych z raportów ADS

Cześć,

Zachęcam do wykorzystywania danych z raportów ADS przesyłanych do klientów.

Dane odnośnie CTR, kilknięć, konwersji pozwalają nam zwiększyć efektywność naszych działań prowadzonych na klientach. 🙂

Zdążają się sytuacje, że Google Planner pokazuje 0 popularności, natomiast dane z ADS pokazują, że dana fraza jest jednak wyszukiwana i ma wysoki współczynnik CTR.

Dzięki raportowi możemy ustalić priorytet prac na frazach, które mają najwyższy współczynnik konwersji oraz zweryfikować, czy frazy zostały uwzględnione podczas optymalizacji stron.

Moja propozycja działań:

  1. Skopiowanie fraz z najwyższym współczynnikiem konwersji z raportu ADS do macierzy. (ja np dodaję w macierzy nową pozycje frazy z ADS).
  2. Zaznaczenie gwiazdą dodanych fraz
  3. Jeśli dla danych fraz nie ma utworzonych stron należy zlecić do CM rozbudowę kategorii/bloga.
  4. 4Jeśli  pod dane frazy istnieją strony, ale nie zostały one uwzględnione w podczas pierwszej optymalizacji to należy zlecić rozbudowę treści pod nowe frazy.

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, pytania, lub inaczej wykorzystuje te dane dajcie znać!

Dobrego dnia wszystkim 🙂

Wykorzystywanie danych z raportów ADS
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Przewiń na górę
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x