Opis
Klient jest z nami od bardzo dawna. Ostatnio zmieniał domenę i nadal są wdrażane poprawki. Obecnie przeprowadzany jest audyt techniczny mający wyłapać jak najwięcej błędów i planowane są poprawy starych linków na nową domenę. Klient nie ma szczególnych fraz, na których mu zależy, ale celujemy głównie w beton z oferty + betoniarnia. W planach jest jeszcze wdrożenie landing page dla betoniarnia/beton + miasto.
Piotr
- trochę 404 w gsc – do zweryfikowania
- https://www.budokrusz.pl/?page=produkt&id=2#!
- https://www.budokrusz.pl/beton-posadzkowy#! ( stare meta desc )
- rozbudowa stopki xD
- polityka prywatności – noindex
- https://www.budokrusz.pl/produkty/beton-mostowy/ nie ma opty a frazy mają volumen
- slider można podlinkować tekst
Patryk
- klient lokalny w frazy ogólnopolskie?
- rozbicie na produkty np b25, beton z gruszki, beton architektoniczny
- stopka xD
- pójście w strony z lokalizacjami?
- beton grodzisk mazowiecki 390
- beton mińsk mazowiecki 260
- beton wołomin 70
- beton legionowo 140
- 301 na logo
Michał:
1. Rozbudowa struktury:
– Miasta
— Grójec
— Piaseczno
— Sochaczew
— Białystok (priorytet)
– etc. (to co masz we frazach)
Warszawę zostawiamy na homepage.
Dodatkowo popularne są frazy takie jak:
beton c10
beton c20 etc. (możesz wziąć przykłady wymienione na podstronie https://www.budokrusz.pl/produkty/betony-specjalne/). Tutaj proponowałbym rozbudowę:
– Beton zwykły
— C10
— C20 etc.
+ obowiązkowo podstrona na „beton towarowy”
2. Brak stopki. Można tutaj dodać informacje kontaktowe + słynne linki do kategorii.
3. Brak altów na głównych zdjęciach kategorii.
4. Brak ostatniego linka w breadcrumb
5. Bardzo popularna fraza „beton architektoniczny” jest poza TOP100 i przypisany URL to:
https://www.budokrusz.pl/produkty/betony-specjalne/
Proponuję albo stworzyć landing page pod to albo rozbudować tekst o tą frazę + zoptymaliować meta title o frazę „beton architektoniczny”
6. Blog wszedłby tutaj jak masło, dużo popularnych artykułów blogowych. Zaangażowanie klienta w pisanie (można powołać się na konkurencję albo podesłać przykładowe tematy blogowe)
7. Powinniśmy tutaj robić 2 zaplecza miesięcznie (z racji tego, że domena jest już linkowana ponad 3 lata) => podsyłałem info, że możemy to zrobić.
8. Masz nieaktualne meta description (stare znaczki)
9. Duplikacja meta title i H1:
https://www.budokrusz.pl/uslugi/podnosnik-koszowy/
https://www.budokrusz.pl/uslugi/transport-ponadgabarytowy/
https://www.budokrusz.pl/uslugi/obrobka-cnc/
10. Dodałbym na końcu w meta title wszędzie „Producent Betonu Budokrusz”
Mateusz
– link na ostatnią pozycję breadcrumb
– rozbudowa stopki 🙂
– błędy 404 np. strona kontaktowa i dużo pdf
– https://www.budokrusz.pl/uslugi/transport-ponadgabarytowy/ linkujesz dwa razy do strony głównej, z czego fraza „betonu towarowego” jest przypisana
do innej podstrony https://www.budokrusz.pl/produkty/beton-towarowy której w zasadzie nie ma
– bardzo ubogie meta tile, przykład pierwszy z góry https://www.budokrusz.pl/produkty/beton-zwykly/ title „Beton zwykły | Budokrusz”
– pozycjonowanie lokalne, a fraz lokalnych brak?
– brakuje mi tutaj jakiś LP lokalizacyjnych. W GSC się wyświetlają miejscowości, Warszawa, Grodzisk, Piaseczno itp.
Wybrane do wdrożenia
- meta title do weryfikacji (podwójna Warszawa), na końcu – Producent Betonu Budokrusz
- prędkość strony do weryfikacji,
- przekierowanie 404 i starych stron,
- linki z wykrzyknikiem,
- meta desc stare emocji,
- rozbudowa stopki o dane kontaktowe + linki,
- linki na referencji na frazach,
- frazy lokalne do aktualizacji + nowego przypisania,
- więcej landingów,
- poprawa linku w logo, bez przekierowania,
- linki na ostatnim breadcrumbs,
- strona kontaktowe mam 404,
- stare adresy pdf do przekierowania,
- linki wewnętrzne do poprawy,
- podstrony dla rodzajów betonów,
- brak altów na głównych zdjęciach kategorii, https://www.budokrusz.pl/produkty/beton-towarowy
CS
- blog na dosprzedaż,