Hej,
w związku ze zbliżającym się okresem wakacyjnym, a tym samym czasem, kiedy będziemy niedostępni nieco dłużej, przypominam o konieczności przekierowania naszych _telefonów komórkowych_ na osobę, która będzie nas zastępowała. Można to zrobić w bardzo łatwy sposób:
wchodzicie w /Ustawienia połączeń/, następnie w /Konta telefoniczne /-> /Przekierowanie połączeń/ -> /Przekieruj wszystkie/ i w tym miejscu podajecie numer osoby, która będzie Was zastępowała
*UWAGA* – po powrocie do pracy takie przekierowanie należy usunąć. Sugerujemy podanie do kontaktu tej samej osoby, która będzie odbierała Wasze maile.
Jeśli chodzi o VOIPa – _osoby korzystające z aplikacji na telefonie_ mogą samodzielnie przekierować połączenia przychodzące:
wchodzicie w /Ustawienia/ -> /Przekierowanie/, następnie wprowadzacie numer VOIP (zgodnie z formatem lokalnym bez +48), na który chcecie przekierować swoje telefony, przesuwacie suwak w prawo, tak aby opcja została włączona oraz wybieracie kiedy przekierowanie ma zadziałać, czyli /Brak odpowiedzi lub dostępności/
Dla pewności, czy działa to prawidłowo, zalecam wykonanie połączenia testowego. *UWAGA* – po powrocie do pracy takie przekierowanie należy usunąć.
Osoby, które korzystają z_VOIPa na komputerze_ proszone będą o zgłoszenie się do mnie, ponieważ dla Was przekierowanie można ustawić tylko po zalogowaniu się do panelu.
Powyższe zostanie dodane do Podręcznika widocznych -> Zasady pracy <docs.google.com/document/d/1NLHkfO0zNXm1qd53B6QyKZojNkZDYX0uacyXFG9wdZA/edit>, polecam również zapisanie sobie tego maila, aby mieć go pod ręką 🙂
W przypadku wątpliwości zachęcam do kontaktu.
Przekierowanie telefonów podczas niedostępności