Sugerowałbym tematy techniczne też wrzucać do CS. Oczywiście wg własnego uznania.
– klient rozmawia językiem bardziej takim jak CS
– jeśli będziecie się kontaktować z tymi klientami, to oni będą z Wami, a chcemy ograniczyć ten kontakt
– jeśli będziecie się kontaktować z tymi klientami, to oni będą z Wami, a chcemy ograniczyć ten kontakt
Przemysław Michałek – Widoczni pisze: > > Cześć, > > od czerwca dział CS przejmuje bieżacy kontakt z klientami rangi > standard. Oznacza to że nie musicie realizować dla nich proaktywności. > > Kontakt bieżący również leży po ich stronie, z wyjątkami w postaci > tematów stricte technicznych (które będziecie w stanie realizować > sprawniej samodzielnie). > > Tym samym opiekunowie CS zabiorą od Was bieżace pytania klientów, ale > mogą częściej pytać o zrealizowane prace lub plany. Dlatego też > polecam możliwie szczegółowo zostawiać notatki w budżetowaniu.
Kontakt z klientami standard