Michał:
1) Kanibalizacja np.:
https://plasmaparts.pl/
https://plasmaparts.pl/kategoria-produktu/czesci-eksploatacyjne/czesci-do-wycinarek-plazmowych/
Masz bardzo podobne meta title. W panelu fraz jest kanibalizacja. Zastanów się jaki adres URL jest lepszy i zrób tam optymalizację a na drugi adres dodaj link wewnętrzny do pierwszego na frazę kanibalizującą.
2) W meta title na początku masz brand:
3) Technicznie jest słabo:
- breadcrumb (brak linku na ostatniej pozycji, zamiast brandu jest „Strona główna”);
- strona działa wolno (prawie 2s ładowania);
- zdublowane linkowanie wewnętrzne na produktach;
4) Strasznie wygląda strona wizualnie. Ciężko nawet powiedzieć co jest nie tak. KWestia szablonu :/
5) Rozbiłbym „odzież i rękawice ochronne” na 2 osobne podaktegorie i tam się pozycjonował. Są to bardzo popularne kategorie;
6) Masz kategorie: https://plasmaparts.pl/kategoria-produktu/materialy-ochronne-bhp/koce/ ale w ogóle nie masz jej zoptymalizowanej w macierzy. Dodaj frazy, zrób optymalizacje.
7) Stworzenie podstron producentów np.:
- Durma (na frazy „części durma”) itd.
8) Do omówienia z klientem aby produkty posiadały tabelkę z numerami referencyjnymi. Dzięki temu po wpisaniu numeru w Google wyskoczymy w TOPkach. Tak mają konkurenci po wpoisaniu np. „elektroda 220181”. Ma to znikome wyszukiwania ale osoby profesjonalnie się tym zajmujące znają takie numery i to jest wejście bardzo blisko konwersji. Pomyśl o pozycjonowaniu takich haseł.
9) Warto w stopce dodać linki do kategorii i podaktegorii;
10) Co z blogiem? W ogóle nie podlinkowany w menu ani stopce, nie śledzimy fraz, sekcja z komentarzami po angielsku, brak breadrumb, linki w tekście nie są wyróżnione. W ogóle nie znajują się w indeksie…